ח"כ אקוניס: "אני ובן גביר לא מאותו הזרם" | האזינו

    אייל ראובן No Comments on ח"כ אקוניס: "אני ובן גביר לא מאותו הזרם" | האזינו

    ח"כ אופיר אקוניס לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "אלה שהיום בשלטון, לא רק שלא עשו בעבר כלום בנוגע לאיראן, אלא היא רק הזיקו לנתניהו לפעול בעניין. היום הם אומרים מה שנתניהו אמר אז" | האזינו לריאיון המלא

    צילום: פלאש 90
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אופיר אקוניס מ'הליכוד' התייחס להסכם הגרעין המתגבש עם איראן, בריאיון לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "אחרי שנתניהו הושמץ במשך שנים בקשר למלחמה בגרעין האיראני, היום רואים שהם אומרים את אותם הדברים. גורם מדיני בכיר אמר שצריך לצאת לקונגרס. זה מה שנתניהו הרי עשה".

    "החבורה הזו שאוחזת בשלטון כיום בראשות לפיד, לא רק שהיא לא עשתה אז כלום בנוגע לאיראן, אלא היא רק הזיקה לנתניהו לפעול בעניין. ראיתי לאחרונה סרטון של לפיד שאומר בדיוק את מה שאמר נתניהו בזמנו" אמר אקוניס.

    "המדינה נמצאת באחת משעותיה הקשות, אויבנו מרימים ראש ראינו ביום שישי האחרון איך פורעים ערבים התנפלו על יהודי בקבר שמואל הנביא בברבריות כזו, הכבוד הלאומי הושפל ונרמס, הדגל ירד לחצי התורן, ויש כאלה שהורידו אותו לגמרי. עם אותו עופר כסיף ששילהב את ההמונים ביום שישי בקבר שמואל הנביא" זעם אקוניס.

    "לשמאל אין אופציה לממשלה בלי הרשימה המשותפת, ליברמן לא מכחיש ישיבה עם המשותפת, וכעת הוא יושב עם רע"מ. לא יודע אם אפשר לסמוך עליו בעניין חוק מוות למחבלים שבעבר היה הדגל שלו".

    על בן גביר אמר אקוניס: "יש הרבה זרמים בימין, כולם לגיטימיים, אני בליכוד משחר נעוריי, בן גביר הוא גם ימין אבל דרכנו שונות. נתניהו אחראי על חלוקת התיקים בממשלה הבאה. הוא יחליט מה יילך לשותפות, ומה יילך לליכוד".

    "אבל חשוב לדעת" הבהיר אקוניס, "חלוקת תפקידים זה רק כאשר יש לך 61 מנדטים. כרגע זה בכלל לא בטוח. השמאל ולפיד יקימו ממשלה עם הרשימה המשותפת, אם יהיה להם 61. זה ברור לי. אם יהיה 60\60 הם יגררו את ישראל לעוד בחירות".

    האזינו לריאיון המלא:



    0 תגובות